سونی اطمینان می دهد که کاربران پلی استیشن پلاس می توانند به راحتی به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کنند

سونی اطمینان می دهد که کاربران پلی استیشن پلاس می توانند به راحتی به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کنند

اکنون به راه‌اندازی پلی‌استیشن پلاس بازسازی‌شده نزدیک‌تر می‌شویم، سونی اخیراً تاریخ راه‌اندازی این سرویس جدید را در مناطق مختلف اعلام کرده است اگرچه هنوز موارد زیادی وجود دارد که هنوز فاش نشده است. به عنوان مثال، برای کاربرانی که به دنبال ارتقاء از سطح پایین‌تر سرویس اشتراک به سطح بالاتر هستند، فرآیند چگونه خواهد بود؟

 

به گفته سونی، این فرآیند ساده خواهد بود. اگرچه جزئیات کامل این موضوع هنوز فاش نشده است، سونی اخیراً در ایمیلی که برای کاربران ارسال شده از طریق ResetEra گفت که مشترکین می‌توانند «به راحتی هر زمان که بخواهند به یک طرح با مزایای بالاتر ارتقا دهند». انجام این کار شما را ملزم به پرداخت مابه التفاوت بین دو طرح می کند، که همچنین بر اساس مدت زمان باقیمانده از اشتراک شما تنظیم می شود.

 

پلی استیشن پلاس جدید در اواخر ماه مه و سپس تا پایان ماه ژوئن عرضه می شود، بنابراین جزئیات بیشتر در مورد آن باید در هفته های آینده ارائه شود.

 

تا جایی که به کتابخانه‌اش مربوط می‌شود، سونی می‌گوید که تعدادی بازی بزرگ از همه ناشران اصلی را ارائه خواهد کرد، در حالی که بازی‌هایی مانند  Death Stranding، Returnal،  God of War و غیره نیز تایید شده‌اند. اخیراً تعدادی از بازی‌های فیلتر سایفون نیز در کره برای PS5 و PS4 رتبه‌بندی شدند که نشان می‌دهد ممکن است در مجموعه قدیمی PS Plus گنجانده شوند.

کلمات کلیدی :

PS Plus

آپدیت PS Plus

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/f37d

خبرنامه بازی ها

گالری